onsdag den 18. juli 2012

going into the street again

Hej bloggen! Jeg er endnu en gang, vendt hjem fra Flensborg gågade. Det er så fedt! Jeg tror virkelig aldrig, at vi når ned for enden af den gågade... Men idag har vi da gjort et forsøg! Og jeg er i hvert fald ikke kommet tomhændet hjem, da jeg denne her gang gav mig selv lov til at bruge nogle penge. Og det gjorde jeg i hvert fald! Har kun 32 euro tilbage + nogle cents, og vi skal være her til søndag :-(

 Her er det jeg købte! :-)
Men billederne er ikke de bedste, da jeg har glemt min batteri-oplader til mit kamera, og måtte bruge mine forældres digital kamera. :-(

En rigtig fed cowboy jakke købt i en butik der hedder 'Square' og mærket er Only.
De her feeede converse, fra Intersport da de havde tilbud på dem. De kostede 50 Euro


Den her fede taske fra Converse All Star. Er vild med den!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BlogLovin'

Follow on Bloglovin